Ίδρυση πολιτικού φορέα Ελλήνων

Μαθήματα Προπαγάνδας – Σιωπηρές παραδοχές

Σε κάθε ιδεολογική σύγκρουση με τους εχθρούς του Ελληνισμού, πρέπει να αναλύουμε προσεκτικώς τις σιωπηρές παραδοχές που χρησιμοποιεί ο εχθρός μας.
Με τον όρο σιωπηρές παραδοχές εννοούμε ό,τι υπονοεί αλλά δεν επεξηγεί ο εχθρός μας. Οι σιωπηρές παραδοχές δημιουργούν νοητούς άξονες πάνω στους οποίους ο εχθρός θεωρεί ότι πρέπει να κινείται η δική μας σκέψη.
Ύστερα ο εχθρός φορτίζει τα δύο άκρα των νοητών αξόνων με μία θετική εικόνα και μία αρνητική. Τότε έχουμε τον σχηματισμό ενός συνειρμικού άξονος.
Ο εχθρός είναι γνωστόν ότι αρκετές φορές χρησιμοποιεί τον συνειρμικό άξονα ενότητα-διχασμός για να μας φέρει σε δύσκολη θέση. Λέει για παράδειγμα, «εσείς οι ειδωλολάτρες με αυτά που κάνετε διχάζετε το έθνος». Ο ελληνόφωνος ναζωραίος, σιωπηρώς υπονοεί ότι οι Έλληνες πρέπει να ενωθούν με την αίρεσή του.

Θα ήταν λάθος από την πλευρά των Ελλήνων να προσπαθήσουν να απολογηθούν πάνω στον συνειρμικό άξονα ενότητα-διχασμός, εκτός και αν ευθέως δηλώσουμε ότι ναι, θέλουμε τον διχασμό διότι δεν ανήκουμε στο ίδιο έθνος.
Η άλλη λύση είναι η αλλαγή συνειρμικού άξονος. Απαντούμε στον ναζωραίο ως εξής: οι Έλληνες θα πολεμήσουν τους κατακτητές, δεν πρόκειται να υποταχθούν. Εδώ σιωπηρώς χρησιμοποιούμε τον συνειρμικό άξονα αντίσταση-υποταγή.
Με αυτό τον τρόπο δίνουμε την ιδεολογική μάχη στον δικό μας συνειρμικό άξονα και εξαναγκάζουμε τον ναζωραίο να απολογηθεί αυτός για την εισβολή και κατοχή της Ελλάδος και όχι να απολογηθούμε εμείς, επειδή δεν υποτασσόμαστε στην μισελληνική του αίρεση.
Άλλη σιωπηρή παραδοχή που χρησιμοποιούν οι εχθροί του Ελληνισμού, είναι όταν λένε, «είσαι ρατσιστής». Αυτομάτως δημιουργούν έναν συνειρμικό άξονα, όπου στην μία άκρη βρίσκονται οι αντιρατσιστές και στην άλλη οι ρατσιστές. Οι εχθροί μας τρέχουν πρώτοι να καθίσουν στην καρέκλα του αντιρατσιστού, και αφήνουν σε μας την καρέκλα του ρατσιστού.
Κάποιοι Έλληνες προπαγανδιστές συνιστούν την τεχνική της αντιστροφής. Δηλαδή πριν προλάβει το μισελληνικό σκουλήκι να μας επιτεθεί, να τον αποκαλούμε εμείς πρώτοι ρατσιστή.
Είναι μία καλή τεχνική, αλλά έχει το μειονέκτημα ότι ανακαλεί στην μνήμη του Λαού τα εννοιολογικά πλαίσια του εχθρού. Δηλαδή δίνουμε την μάχη πάνω στον συνειρμικό άξονα ρατσιστής – αντιρατσιστής και παλεύουμε ποιός θα καθήσει πρώτος στην καρέκλα του αντιρατσιστού, ώστε να κατηγορήσουμε τον εχθρό μας για ρατσισμό.
Η σωστή κατ’ εμάς τεχνική είναι η αλλαγή συνειρμικού άξονος. Χρησιμοποιούμε την σιωπηρή παραδοχή γενοκτονία – υποβιβασμός της Ελληνικής φυλής. Δηλαδή πριν προλάβει ο εχθρός να μας κατηγορήσει για ρατσισμό, τον κατηγορούμε για γενοκτονία της Ελληνικής Φυλής. Τον κατηγορούμε ότι θεωρεί την Ελληνική Φυλή κατωτέρα των άλλων φυλών.
Μία παρόμοια σιωπηρή παραδοχή κάνουν οι εχθροί μας όταν χρησιμοποιούν τον άξονα διεθνιστής – εθνικιστής. Είναι παρόμοιος με τον άξονα ρατσιστής – αντιρατσιστής. Δεν έχει νόημα να απολογούμαστε πάνω στον συνειρμικό άξονα του εχθρού, εκτός και αν θέλουμε να καυτηριάσουμε τον διεθνισμό συνδέοντάς τον με την παγκοσμιοποίηση.
Μία καλή τεχνική είναι η επιλογή του συνειρμικού άξονος, προδότης – πατριώτης. Ταυτίζουμε τον διεθνιστή με τον προδότη. Τσακίζουμε κάθε προσπάθεια του εχθρού να φορτίζει με αρνητικούς όρους τα Ελληνικά ιδεώδη, φορτίζοντας με αρνητικούς όρους τις μισελληνικές του δοξασίες.
Πρέπει να καταπολεμήσουμε την σιωπηρή παραδοχή που χρησιμοποιούν οι εχθροί μας στον άξονα ευρωπαϊκή ένωση – εθνικισμός. Εδώ η προπαγάνδα του εχθρού υπονοεί ότι από την μία μεριά υπάρχει η ενότητα, και από την άλλη μεριά ο εθνικισμός/φασισμός.
Αλλάζοντας συνειρμικό άξονα, απαντούμε ότι από την μία μεριά υπάρχει ο ιμπεριαλισμός και η αποικιοκρατία(=ευρωπαϊκή ένωση) και από την άλλη μεριά ο εθνικός αυτοπροσδιορισμός και η εθνική ανεξαρτησία.
Και πάλι θεωρούμε λάθος να απολογείται κάποιος Έλλην πάνω στον συνειρμικό άξονα του εχθρού, προσπαθώντας να πεί ότι δεν είναι εθνικιστής, φασίστας κλπ, και ότι η ευρωπαϊκή ένωση έχει αποκτήσει υπερβολικές δικαιοδοσίες. Τραγικό λάθος.
Πρέπει να κατηγορούμε την Ε.Ε. για ιμπεριαλιστική κτηνωδία. Για αποικιοκρατική συμπεριφορά. Να διεγείρουμε το μίσος των λαών γι’ αυτό το νεοβυζαντινό έκτρωμα. Ο σωστός άξων που χρησιμοποιούμε σιωπηρώς είναι αποικιοκρατία – ανεξαρτησία.
Μία άλλη σιωπηρή παραδοχή που χρησιμοποιείται συχνά από άθεους ή «ελληνοκεντρικούς» ή αμόρφωτους «εθνικούς» είναι το δίπολο δόγμα – ελευθερία. Εδώ οι εχθροί μας υπονοούν ότι η Ελληνική Θρησκεία δεν έχει δόγμα, και ότι το δόγμα αντίκειται στην ελευθερία της σκέψεως.
Ο σωστός συνειρμικός άξων που πρέπει να χρησιμοποιούμε σε απάντηση είναι, οργανωμένος πόλεμος – αποδιοργάνωση. Όσοι μιλούν κατά του Ελληνικού θεολογικού δόγματος το κάνουν είτε διότι δεν το γνωρίζουν είτε διότι αρέσκονται σε αυτό που λαϊκώς αποκαλείται «χύμα κατάσταση». Έκαστος κάνει ό,τι θέλει και πράττει ό,τι θέλει, χωρίς συνοχή και οργάνωση. Χωρίς ανάληψη ευθυνών για το μέλλον του Έθνους.
Το ομότροπον, το ομόθρησκον, το όμαιμον, το ομόγλωσσον, δεν υπάρχει για τους εχθρούς μας. Αποκρύπτουν την αποστασία τους από τον Ελληνικό Λόγο με πομφόλυγες περί ελευθερίας του λόγου. Κάλλιστα ένας ναζωραίος μπορεί να πεί ότι έχει την ελευθερία να επιλέξει την αίρεση των ναζωραίων ως θρήσκευμα, και φυσικά ο ηλίθιος «ελληνοκεντρικός» θα του απαντήσει, «βεβαίως, εμείς σεβόμαστε την ελευθερία σου, δεν είμαστε δογματικοί».
Επειδή η «ελληνοκεντρική» βλακεία δεν έχει όρια, εξηγούμε ότι σκοπός του ιδεολογικού πολέμου είναι να εκβιάσουμε τον εχθρό να υποταχθεί στις ιδέες μας, και όχι να του παραχωρούμε επιχειρήματα να απορρίπτει τις ιδέες μας.
Η Ελληνική Θεολογία αποτελεί πνευματικό όπλο και όσοι δεν αποδέχονται τα αξιώματά της αποδιοργανώνουν τον Ελληνισμό. Αυτός είναι ο σωστός συνειρμικός άξων.
Ένας άλλος νοητός άξων που έχουν δημιουργήσει οι εχθροί μας είναι το δίπολο ελεύθερη αγορά – προστατευτισμός. Φορτίζουν με θετικούς όρους την ελεύθερη αγορά, ενώ χλευάζουν τον προστατευτισμό και καλούν τον Ελληνικό Λαό να αποφεύγει τον προστατευτισμό σαν την πανώλη.
Μπορούμε να υπερασπιστούμε τον προστατευτισμό με το να συνδέσουμε την έννοια του προστατευτισμού με την υπεράσπιση της Πατρίδος στον οικονομικό πόλεμο.
Μπορούμε να απαντήσουμε λέγοντας ότι προστατεύουμε την Ελληνική οικονομία από επιθέσεις. Όμως το σωστό είναι να αλλάξουμε συνειρμικό άξονα και να πούμε ότι το δίλημμα είναι αθρόες εισαγωγές – εξαγωγική κατεύθυνση της οικονομίας.
Κατηγορούμε όσους μιλούν για ελεύθερη αγορά, ότι εννοούν να μετατραπεί η Ελλάδα σε οικονομική αποικία των ξένων. Ενώ εμείς που θέλουμε τον προστατευτισμό θέλουμε εξαγωγική κατεύθυνση της οικονομίας.
Στις δυτικές χώρες όπου έχει επικρατήσει η παρασιτική, χάρτινη οικονομία, χρησιμοποιείται το δίπολο, ισχυρό – αδύναμο νόμισμα. Το χρησιμοποιούν κατά κόρον οι αμερικανοί χρηματοοικονομικοί αναλυτές. Θεωρούν ότι το δολλάριο όταν ανατιμάται είναι «ισχυρό», ενώ όταν υποτιμάται είναι «αδύναμο».
Στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον αυτός ο προπαγανδιστικός άξων στην περίοδο Κώστα Σημίτη, για να πεισθεί ο Ελληνικός Λαός να εγκαταλείψει την «αδύναμη» δραχμή και να υιοθετήσει το «ισχυρό» ευρώ.
Ακόμη και σήμερα, παρά την επικείμενη διάλυση της ευρωζώνης, τα ευρωγιουσουφάκια χρησιμοποιούν το παραμύθι του ισχυρού ευρώ, και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τον Ελληνικό Λαό λέγοντας ότι δεν πρέπει να επιστρέψουμε στην «αδύναμη» δραχμή.
Η δική μας απάντηση είναι αλλαγή συνειρμικού άξονος. Ο σωστός άξων είναι, ακριβό – φθηνό νόμισμα. Το ευρώ είναι ακριβό νόμισμα και καταστρέφει την ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής οικονομίας, ενώ η δραχμή είναι φθηνό νόμισμα και βοηθά την ανταγωνιστικότητά μας.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι Κινέζοι διατηρούν το γουάν σε χαμηλά επίπεδα, δηλαδή έχουν φθηνό νόμισμα, αδιαφορώντας για τον άξονα ισχυρό – αδύναμο νόμισμα. Οι Κινέζοι θέλουν φθηνό γουάν για να υποβοηθά τις εξαγωγές τους.
Πρέπει να τσακίσουμε την προπαγάνδα του εχθρού χρησιμοποιώντας τον άξονα, ακριβό ευρώ – φθηνή δραχμή.
Μία σιωπηρή παραδοχή, αγαπητή στους ελαφρόμυαλους, «ελληνοκεντρικούς» και αριστερίζοντες, είναι το δίπολο ανεξιθρησκεία – θεοκρατία. Οι εχθροί μας υπονοούν ότι η θρησκευτική συνοχή σημαίνει θεοκρατία, ενώ η εθνική διάλυση σημαίνει ανεξιθρησκεία.
Κάθε θρησκεία παράγει πολιτικά πρότυπα. Οι ισλαμιστές μεταφέρουν στην γη το θεολογικό τους μοντέλο(υποβιβασμός γυναικών, προσκύνημα πιστών όπως οι δούλοι, κλπ). Είναι λάθος να αποδέχεται ένας Έλλην την ανεξιθρησκεία προκειμένου να μην κατηγορηθεί για θεοκρατία.
Αν δώσουμε την ιδεολογική μάχη πάνω στον άξονα ανεξιθρησκεία – θεοκρατία θα βρεθούμε στην γελοία θέση να αποδεχτούμε την ελευθερία προσηλυτισμού Ελλήνων πολιτών στο ισλάμ μέσα στην Ελλάδα. Κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με ομαδική αυτοκτονία του Ελληνικού Έθνους.
Ο σωστός άξων είναι ομοιογένεια – εθνική αλλοίωση. Δεν επιτρέπουμε την θρησκευτική διάσπαση του Ελληνικού Έθνους. Η Ελληνική Θρησκεία καθορίζει την εθνική ταυτότητα.
Άλλη εθνική ταυτότητα θα έχουμε αν επικρατήσει η Ελληνική Θρησκεία επί των Ελλήνων, και άλλη αν εξισλαμιστούν οι Έλληνες.

Ελλήνων Πολιτεία

Advertisements

03/12/2010 - Posted by | Πολιτική

1 σχόλιο »

  1. Συγχαρητήρια για το άρθρο.
    Συμφωνώ και επαυξάνω. Οξυδερκές, πράγματι, και διορατικό.
    Έχω απαυδήσει από τις πιεστικώς συνωθούμενες προσπάθειες «~ελληνοκεντριστών» να επιβεβαιώσουν την προσκόλλησή τους στην ιουδαϊκή «πολιτική ορθότητα», εν όσω καμώνονται πως πολεμούν τις ρίζες της!

    …Ούτε κρεττίνοι ούτε δειλοί είναι επιθυμητοί μας σύμμαχοι!

    Σχόλιο από Διομήδης | 12/12/2010 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: